მოსწავლეებს მივეცით ინტეგრირებული დავალება (ბუნება-ქართული) - ბუნება და ადამიანი. მოსწავლეებს უფლება ჰქონდათ თავად შეერჩიათ ტექსტის სათაური, თუმცა შეიინარსი მეტ-ნაკლებად განსაზღვრული იყო მოსწავლეებთან ერთად შემუშავებული გეგმით.
ასოციაციური რუკით მოვახდინეთ იმ სიტყვებისა და ფრაზების გენერირება, რასაც მოსწავლეებში იწვევს თემა - ბუნება და ადამიანი. ამის შემდეგ შევეცადეთერთად ამოგვეყაიბებინა, გეგმა საშინაო დავალებისათვის.
გეგმა
1. შესავალი
(საუბარი ბუნებაზე, ეკოლოგიაზე ზოგადად)
2. დედამიწის ეკოლოგიური მდგომარეობა - ინფორმაციის მოძიება
3. ჩვენი ქვეყნის ეიკოლოგიური მდგომარეობა
ა) მოძიებული
ბ) თქვენი თვალით დანახული
4. როგორაა ასახული ეკოლოგიური მდგომარეობა და ადამიანის დამოკიდებულება ბუნებისადმი ქართულ ლიტერატურაში.
5. გამოსავალი
6. დასკვნა
ასოციაციური რუკით მოვახდინეთ იმ სიტყვებისა და ფრაზების გენერირება, რასაც მოსწავლეებში იწვევს თემა - ბუნება და ადამიანი. ამის შემდეგ შევეცადეთერთად ამოგვეყაიბებინა, გეგმა საშინაო დავალებისათვის.
გეგმა
1. შესავალი
(საუბარი ბუნებაზე, ეკოლოგიაზე ზოგადად)
2. დედამიწის ეკოლოგიური მდგომარეობა - ინფორმაციის მოძიება
3. ჩვენი ქვეყნის ეიკოლოგიური მდგომარეობა
ა) მოძიებული
ბ) თქვენი თვალით დანახული
4. როგორაა ასახული ეკოლოგიური მდგომარეობა და ადამიანის დამოკიდებულება ბუნებისადმი ქართულ ლიტერატურაში.
5. გამოსავალი
6. დასკვნა
Комментариев нет:
Отправить комментарий